Merhaba hanımlar 2 gündür o kadar çaresizim ki 20 aylık bebeğim var maalesef ek gıda yeme düzeni asla yok yemek yaptığımda sadece tadımlık yer aşırı biberon düşkünlüğü vardı ve bir an da biberonu bıraktı ve işin en kötü yanı yemekte yemiyor yani 2 gündür asla beslenmiyor aç uyuyor aç kalkıyor ve sürekli ağlıyor hastaneye de götürdüm gazı var diye gönderdiler napıcağımı şaşırdım oğlum biberonu mu bıraktı yani bir an da bırakılan bir şey mi bu ya da neden yemek yemiyor lütfen yardımcı olun 🥹