İlk zamanlar bizde de oluyor doktorumuz normal karşılamıştı ama yüksekte yatırmayı ve yan yatırmayı tavsiye etti omzundan yukarı yastık kullanıyordum doğduğundan itibaren bir zaman sonra yutkunma refleksleri düzeliyor zaten ☺️ siz yine de sağlık ocağı hemşirenize yada doktorunuza muhakkak danışın. 😇