Bundan bir kaç hafta önce balgamlı öksürük oluyordu 14 aylık oğlum da hırıltı vardı sağlık ocağına götürdüm bronşit başlamış hava değişimi olur dedi ilaç verdi korktum içime sinmedi hemen nasıl bronşit olur 3. Günde götürdüm öksürüğün hastaneye gittim bu sefer o doktor da evde buhar ver balgam yumuşar biter dedi düzeldi şimdi tekrar öksürük yok ama hırıltı çok fazla ne yapmalıyım 😣