Bebeğimi 1. Aydan itibaren mama anne sütü ilerledim meme reddi yaptı sonra mama reddetti biraz memeyi tutuyor artık ama asla doymuyor çünkü saatte 1 emmek istiyor bebeğim şuan 4 aylık ama neden doymuyor anlamıyorum niye 5 dk emip bırakıyor doymuyorsa mama içince bir sürü uyurdu şimdi mama içmiyor gece her saat kalkıyor ya bu dönem geçicek mi yaşayan var mı canım sıkkın