Aysegul_1 4 yaş araya mesafe koyulması çok da anlam ifade etmiyor çünkü 4 yaş hala anneye bağımlı ,ya bekleyeceksin ilkokul 1. Sınıfı bitirecek ondan sonra yapacaksın 2. Yi ya da araya çok mesafe koymadan ,benim arada bir düşüğüm var sonra bazı sıkıntılar derken 2. Anca bu zamana oldu yoksa düşüğüm yaşasaydı şuan o da 2,5 yaşındaydı ve kızımla oyun arkadaşı olmuşlardı bile , herşeyiniz yolundaysa düşünebilirsiniz ki özelikle destekciniz varsa ,maddiyattan kadar önemli çünkü anne manevi olarak ister istemez yıpranıyor rahatlatacak birileri olmalı ,benim mesela eşimden başka kimsem yok o da nöbet usulü calisiyor ona rağmen kafayı yemedim ayaktayım 🤣