Ben kullanıyorum sütüm 2 ay önce kesilmişti bebeğim emmiyor yine de sağıp vermeye çalışıyorum biraz dahi olsa anne sütü alsın diye sütümün artması için her şeyi denedim fayda görmedim şimdi bestlak ve milkin tablet aynı anda kullanıyorum günde 60 cc çıkıyor sütüm yani faydasını görmedim desem yalan olur