Ben benimki 18. Ayda fln başladı 2 yaşa kadar sürdü bütün çocukları ıssırıyordu,asla kimseyle oynamıyordu, ağlıyordu, vuruyordu çok hırçındı kendini yerden yere atıp ağlıyordu sebepsiz yere ve aynı sizinki gibi bütün gün çocuğumla ilgilenirim mini bir kreş evi diyebilirim sabahtan akşama kadar ,hemen hemen hergün parkada gideriz , dil gelişimide gayet iyi,o kadar üzülüyordum ki anlatamam ama sonra kendi kendine 1,2 aydır 180 derece değişti diyebilirim 1 kere bile arkadaşını ıssırmadı 2 aydır, paylaşmaya başladı, arkadaşıyla oynamaya başladı, kendi kendine asla oynamayan çocuk az da olsa oynamaya başladı, bir anda sakinleşti sanki büyüdü noldu bilmiyorum 🤷🏻♀️ hırçınlığı gitti anlattıklarımı anlayıp dinlemeye başladı herşeye no,no,no diyen çocuk aaa tmam demeye başladı gülücükler fln saçıyor😂 çok kötü bir tuvelet eğitimi sürecinden geçmemize rağmen. Yani demem o ki bu bir süreç ve geçecek.