bebeto2101 ilaxidexi 4 ay onunla emmişti bebeğim azıcık ucunu kesmiştim ben kendi göğsüme alıştırmak için belki yanlış bir yöntemdir hiç bilmiyorum ama işe yaramıştı ve göğsümü böylelikle emmeye başlamıştı
bebeto2101 ilaxidexi hayır hiç tutmadı bilemiyordu zaten emmeyi o sebeple kullanmayı başlamıştık silikon uç
bebeto2101 ilaxidexi inşallah çok rahat ederseniz bilirim zor oluyor tak çıkart temizle direkt emzirmek cok güzel bir duygu
kevsercakir Emip ucunu biraz büyütünce hemen çıkarıp kapıştırıyordum memeye öğürüp tiksindi iki üç gün sonra yavaştan tuttu. Kesinlikle vazgeçmeden dene öğürdüğü zsman geri koy ucu yavaş yavaş normal karşılıcak öğürdü diye emzirmeyi bırakma. Silikon uçla devam
ilaxidexi kevsercakir ben de böyle yapıyorum bazen direkt teklif ediyorum alıyor memeyi, bazense diliyle geri atıyor ve bunu yapan 21 günlük bebek😂😂😂😂