Gizmokzilla Feridece28 enfeksiyon var demek, daha doğrusu vücutta ki herhangi bir enfeksiyon kaynaklı beyaz kan hücresi artmış demek
Feridece28 Gizmokzilla dimi ya, 40 ateşle acile gittik. Asla ateşi düşmüyor, doktor bişeyi yok tahliller temiz deyip eve yolladı. İnternetten biraz bakınca bende yazdığınız gibi gördüm. Şiddetli ve fışkırarak kusma da var.
Gizmokzilla Feridece28 antibiyotik tarzda bir şey vermedi mi? Bu aralar salgın var sanırım dün benim oğlumda da fışkırarak kusma vardı sıvı kaybından ötürü boş serum taktırdım sadece. Ateş bugün biraz oldu. Ama 40 derece ateş antibiyotik istiyor yani neden öylece gönderdiler çok saçma. Bana da ilaç vermediler sadece probiyotik önerdi ama dediğim gibi dün ateşi falan da çıkmamıştı o yüzdendi muhtemelen. Sizinki biraz absürt çok geçmiş olsun 🥺
Feridece28 Gizmokzilla hiç bişey vermedi, crp de düşük yeni başlıyor olabilir dedi. Evde calpol dolven ver düşürmezsen getir dedi. Denize götürdük sanırım oradan bir enfeksiyon aldı 😪 teşekkür ederim 🥺