zhr4 Bizim doktorumuz sab simplexs i önerdi onu kullandık. Rezene çayı içtim falan. Sonra farklı bir doktor ikinci ayımızda hiç bir şey kullanma dedi. Rezene kimyon baharat acı ekşi den uzak dur dedi, bebeğe de damlayı kes dedi. Dediğini yaptım. Şu an çok şükür ağlamalı gaz atağı gelmiyor, geldiği anda da bacaklarını yukarı aşağı yapıp gaz masajı yaptığım an kendi çıkarıyor. Tabii arada bazı yiyecekler yaramazsa ya da üşütürse gaz damlasına devam ediyoruz.