Kızım 1 haftadır hasta ishal var hafif kusma falan ve aşırı iştahsız. İlk dr gittik ilaç vermedi geçmeyince yine gittik bu sefer antibiyotik bulantı ilacı ve probiyotik verdi. Antibiyotik 24 saatte 1 yazmış 12 saatte 1 versem sorun olur mu acaba? 2 gün oldu ilaca başlayalı kafama göre vermek istemem ama çok bunaldım hiç bi şey yemiyo bi an önce iyileşsin