mcerenn canım ne durumda olduğunu neler yaşadığını çok ama çok iyi anlıyorum kendini çıkmazda hissediyorsun öncelikle sakin ol ben çok yıprandım bu süreçte belki yazacaklarım içini rahatlatır..Bebeğim yaklaşık bir buçuk aylıkken belirtileri başlamıştı ilk bebeğim acemilik var,gazdır deyip dayadılar gaz damlalarını bize bizde çocuğa tabii ne uyurdu ne susardı hep kucakta koynumda yüz üstü uyurdu asla sırt üstü yatağa bırakamazdık gaz+alerjisi varmış tabi sonra Dan doktor değiştirerek çözdük olayı…alerji testi kan ve deri de yaptırdık hiç bir şey çıkmadı bizimkisi bağırsak tepkimeliydi..kanlı kaka,meme de ıkınma kendini geri atma sürekli huzursuzluk gürültülü mukuslu kaka her kakası mutlaka bezden taşardı çok şükür egzama tarzı bir durum yaşamadık biz gitmediğim doktor kalmadı bana da diyet yapmana gerek yok denildi ama nasıl yapmayayım çocuğumu öyle gördükçe çok üzülüyordum çokta yıpranıyordum… katı bir diyete girdim süt ürünleri yumurta kırmızı meyveler domateste dahil,tavuk nadir tükettim susam tahin kuruyemiş..2-3 ayım her sabah patates yemekle geçti çok ama çok zor bir süreçti doktorlara kalsa hepsi farklı konuşuyordu olay bende bitiriyordu..tek tek keserek ben neye alerjisi olduğunu bulamadım testlerde de çıkmayınca kökten kestim Herşeyi sonra 2 haftada bir ufak ufak denemeler yaptım tabi bu süreçti bebeğim biraz daha büyüdü toparlandı huzursuzluk azalmaya başladı..Alerji’ye reflü de eşlik etti hala şurup kullanıyoruz gastrotuss…derken doktorumuz 5.ayda ek gıdaya başla dedi kilosu da iyiydi ama bağırsak tepkimeli olduğu için zeytınyagı yumuşatır iyileştirir denildi ufak ufak kabak havuç başladım hep zeytinyağı attım içlerine kakamız düzelmeye başladı bende ufak ufak denemelerle diyeti açtım baktım bir şey olmuyor derkennn çok şükür ki şanslıyız erken atlattık şuan 7 aylığız yoğurt yumurta ceviz peynir Herşeyi yiyebiliyoruz ikimiz de🧿 ama 5 ay bebeğimin en güzel zamanları zehir oldu bize maalesef ki..uzun oldu ama özetle canım iş sende bitiyor benim tecrübeme dayanarak söylüyorum diyet yapmalısın minimum 2 hafta ürünü kes gözlem yap ufak ufak aç dene muhtemelen sizinde bağırsak tepkimeli umarım ek gıda ile atlatırsınız 🙏🏼 sormak istediğin ne olursa sor lütfen sütüm azalacak diye korkma aç gezdim inan yine sütüm gelmeye devam etti bol su sebze yeşillik