Oğlum 20 aylık bu aksam 3 gün oldu ateşi var aralık 4 saat de oluyor 7 saat de dirençli değil pedifen ile düşüyor. Dün doktora götürdüm kan tahlili yapıldı hiçbir şey çıkmadı. Dişten bu kadar uzun sürer mi ateş? Daha önce 1 yaş asısında 3 gün sürmüstü. Başka doktora da götürmeli miyim