balbebeginannesii bunu yeni mi öğreniyorsun. Marka adı geçtiği için reklam ya da işbirliği yazmak zorunlu. Ve bu cezayı alan kişiler genelde cimer üzerinden şikayet edilen kişiler. Yani birileri sizi şikyet etmezse ceza yemezsiniz. Devletlik bir durum değil. Marka etiket gözüküyor reklam yazılmak zorunda