Benim de 2. Bebeğimdi herşey çok iyi giderken betahcg artışı yavaşlamaya başladi çok az artiyodu devletteki doktor kesinlikle bu sağlıklı bir gebelik değil bu gebelikten bir çocuk sahibi olamiycaksinj, dedi diş gebelik de olabilir dedi özele gittik çocuk rahimde dedi o sana tutunmaya çalışıyor sen de onu destekle dedi ama yine de düştü bı sebep yoktu sağlıksız gebelikti dediler