Busraaydogan rahat olun.
26 aylık bebeğin ilk defa gördüğü biriyle top oynayabilmesi bile güzel bir şey. Boynunda bir şey ilgisini çekmiştir , yüzüne bakmak istememiştir. Annesini modelleyip iyi günler demiş sosyal bir ifade kullanmış ne var bunda yani.
Otizm olsaydı sizinle de göz teması kurmazdı. Otizm olsaydı kelimeleri sanki takılı kalmış gibi tekrar ederdi. Böyle problemi yoksa sorun etmeyin. Tek görüşmede tanı konulmaması gerektiğini en iyi doktorlar bilir aslında