3 ay 19 günlük kızım var gece uykularımız şükür güzeldi ama ne olduysa 4 5 gündür bi türlü uyumuyor. Yani uykusu çok var uykusunda bile sürekli kıpırdanıyor bi sıkıntısı olsa ağlar ağlamıyo da kıpır kıpır durmuyor uyuyamıyor bu nedir böyle anlayamadım ben bölük bölük gece uykuları hep. Diş dönemi mi uyku gerilemesi mi nedir ben anlayamadım 🤦🏻♀️