Miracinannesi_ bizimkide aynı şuan 15 aylık ama 13 14 aylıkken başladı, oyuncaklarıyla vuruyo genelde bizde kızınca ağlıyo hemen hele vurunca gülersek daha çok yapıyo, ama sürekli yapmıyor arada bi yapıyo bence amaçları vurmak değil kendilerince oyun yapmak ama işte başka yerlerde başka kişilere özellikle başka çocuklara vuracak diye çok korkuyorum ya uyarıyorum sürekli vuracak olursa hayır annecim ayy cici cici felan diyorum yüzünü okşuyorum bu defada dışarıda çocuk görsün ayy ayy diye yüzlerini sevmek istiyor çocuklarda vuracak diye kaçıyorlar bu defa sevdirmediler diye ağlıyo sinirleniyo yani gülsem mi ağlasam mı bilemedim :) bide arada ısırma huyu çıktı bazen bacağımı bazen popomu ısırıyo ama çok hafif neyseki acıtmıyo :) bende gıdıklanıyorum gülüyorum tepkim hoşuna gidiyo yine ısırıyo :) aslında biraz sert şekilde uyarmak lazım kızıncada ağlıyorlar çünkü insan kıyamıyo bu defa