aleksandralarossa yediği sabahlar yiyor ama canı bir şey istemesin asla yemez yumurtayı da yemez. Mesela dün sabah kaşarlı tost ve yumurtayı yaptım, 1 çatal yumurta aldı küçücük, ikinci lokmayı çıkardı üçüncü lokmayı almadı bile, tostun tadına bile bakmadı. Bazen yumurtasını bitirir tostunu bitirir ya da yatım simit yer yumurta ile. Hiç belli olmuyor ama genel olarak en sorunlu öğünümüz kahvaltı. Peynir zaten asla yemez ve değişik tatlara da hiç alışkın değil, mesela pankek krep yemez, bu sabah çok farklı olarak atıyorum su böreği bile yapsam tadına bile bakmaz.