bayb1 Güzel anneler selamınaleyküm sab simplex damla kullanıyoruz bebeğim 3ay 4 qünlk ne zaman kullanmayı bıraktınız acaba?🤔
YoungMom Bizde 3 ay 26 günlüğüz hala kullanıyoruz kendi gazını çıkartıyor Ama çıkaramadığı gazlar için kullanıyorum 5 damlaya çıkarttım 3 damla kullanıyordum ve gayet memnunum biraz daha kullanırız gibi 🙄👼🏻