Ygmr124 Kızlar kızım 5 aylık doğduğundan beri kucağımda pış pışlayarak uyutuyorum çok istiyorum benimle yatmasını bazen uyurken gece yanıma alıyorum ama kendi yatagını arıyor uyanıyor nasıl alıştırabilirim varmı önerileriniz tavsiyeleriniz
Umay-gmz Ygmr124 hiç alıştırma bence benm kızımda beş aylıktan beri bizimle yatıyor 8,5 aylık şimdi yatağına yatırmak istiyorum yatmıyor
BerilEce Ygmr124 en azından temasa izin veriyor öyle düşünün benim kızım onuda sevmiyor sarilamazsin iter kucakta uyutamazsin durmaz. Beşiğinde sallancak öyle uyucak. Ama bende sizin gibi ozenmiyor değilim bazen ama tamamen benle değil tabi böyle hevesimi alsam yeter ama iste yok😅
Ygmr124 Umay-gmz yaa bizim ki biraz beklenen bir bebekti 6 yıl sonra oldu ne biliyim belkide o yüzden birlikte yatmak istiyorumdur aleksandralarossa ikinizide etiketliyim dedim 😊
aleksandralarossa Ygmr124 ben baby uyurken onun yanına yatıp öpüp kokluyorum somra kendi yatagıma yayılıp yatıyorum. :) yanındaykena aşırı tedirgin uyursun allah korusun elin kolun çarpar bidaha Vicdan yaparsın
senaeyda Ygmr124 ya ben sana kıyamaaam amaa vallahi yaaa sarılasım geldi birden sana ❤️ merak etme büyüdükçe zaten annee yanına yatayım mı diyecek sabret 🥲 allah bağışlasın evladını
Ygmr124 sezer2022 tabikide değil 6 sene çocugumuz olmadı olması içinde çok uğraştık şimdi nasip etti allah onunla uyumak istiyorum bunda ne varki
Ygmr124 aleksandralarossa evet yanıma aldığımda uyumuyorum zaten birşey olmasın diye aynı bemde sizin gibi yapıyorum opüyorum kokluyorum elini tutuyorum sonra geri yatagına koyuyorum 😊
Ygmr124 BerilEce işde bende çok istiyorum eşimde çok istiyor bu yaşları bir daha geri gelmeyecek ne biliyim ama sadece bizim istememizlede olmuyor dediğiniz gibi arkadaşımın kızı uyurken annesi yanına uzanırdı sarılırdı kızı öyle uyurdu okadar çok özenirdim ki tabi ozamanlar bizim cocugumuz olmuyordu hep içinde kalmıştır belkide o yüzden bu kadar çok istiyorumdur yanımda yatmasını
BerilEce Ygmr124 bizde öyleyiz sizinle aynı şekilde benim arkadaşımın kızımda öyle annesi yanında olsun yeter popoya pis pis yanında yatarak uyuyor sonra yerine ..
Ygmr124 Pastaneusuluislakkek kız ben yatarım onunla ayrılmasın zaten cocuk uzmanları 2 yaşına kadar bebekler anneleriyle veya babalarıyla yatmalarını öneriyo 2 yaşdan sonra ayırın diyolar
Deletedmom_182 Ygmr124 bazen bende çok istiyorum ama yapmıyorum birde ileride ayırmakta zorlanacağız kuzenimin çocuğu 3 yaşında ne oda ayırabiliyor ne ayrı yerde yatırabiliyor yarın bir gün eşinizle bile özel bir alanınız kalmaz maalesef
Ygmr124 Tatlican uzmanlar 2 yaşa kadar çocukların annesiyle yada babasıyla yatmalarını tabsiye ediyor 2 yaşdan sonra yataktan ayırın diyolar