Krbk Güzel anneler herkese merhaba🌸 Oğlum 29 aylık olacak bir hafta sonra. Tuvalet eğitimine başlamak istedim. Çişi veya büyük çişini yaptığında anne değiştir diyordu anne ee yaptım gel bak diyordu bunlara dayanaraktan tuvalet eğitimine başladım. Ama çok zormuş gerçekten çok yorgunum ve sanırım olmayacak diyorum pes etmeye başladom. Bugün 6. Günümüzdeyiz. İlk 3 gün sürekli altına yaptı adla oturmak istemiyordu ne hikmetse 4. Gün tuvalete çok istemesede oturdu bir kaç kez tuvarlte yaptı altına kaçırdığı da oldu ama diğer günlere göre çok güzeldi. 5 gün sabah kalktığımda altı kupkuruydı gece giç yapmamıştı (bezlemiyorum gecede) birwz ağlayarak tuvalete götürdüm büyük ve küçük çişini yaptı ve sonrasında bir daha yapmak istemedi yaklaşık 5 6 saat sonra altına kaçırdı ve sonra yine yapmadı sabaha kadar tuttu sabah çok şükür yaptık öğlende yaptık ve sonrası yine yok 5 saat tuttuktan sonra altına kaçırdı. Bu kadarı normal mi canım tecrübeli anneler. Bana birşey diyin sticker kalem boya ödül herşeyi yapıyorum ama 6. Gün olmasına rağmen kendi söylemiyor beni mgötürmemle bile zor yapıyor. Sizce bu iş olur mu olmaz mı😔
busenihicalakadaretmez Krbk bizimde bugün 3.gün ve kendimi sıkıyorum ama kafayı yemek üzereyim🤦♀️ bi pes edesim geliyo bide diyorum nereye kadar böyle gitcek, 3yaşını 1ay geçti. Bide küçük bebeğim var onla birlikte daha da zor oluyor ama öyle böyle halletmemiz lazım artık. İnşallah hemen öğrenirlerde bunuda atlatırız ya🙏
Aysess38 Krbk olmayınca olmuyor zamanı var bence .. ben de her yolu denedim sayılır oğlum çok hareketli biraz asi dik başlı huysuz tabiri caizse 😒 4yaş olacağız hala bende uğraşıyorum 🤲🥴
Ezo44 Krbk baskı yapmadan Kendi haline bırakın birden kavrıyorlar zaten tutmaya başladıysa öğrenmeye başladığının göstergesidir
Ezo44 Krbk biraz inada bindiriyolar çocuklar malesef belli saat aralığında sormaya devam edin soz yine sürekli tuvalet eğitimi ile ilgili konuşmayın yanında strese girebilir
Krbk busenihicalakadaretmez bende öyleyim canım yaa aman bırakayım canım çıktı diyorum sonra sabret öğrencek diyorum biraz makale yorum vs okumaya çalışıyorum 1 2 ay süren de var 10 günde alışanda . Hergün sayıyorum sabret belki 10. Günde alışır😂😂
ilknisa busenihicalakadaretmez benimde 4 aylık bebeğim var kızım da 3 buçuk yaşında 10 gündür kafayı yemek üzereyim ogrenmiyor bir türlü bebekle birlikte daha da zor oluyor küçük olsa tekrar bağlarım ama büyüdü artık
Krbk Aysess38 Allah kolaylık versin canım Ablamın oğluda 4.5 yaşında söylemeye başlamıştı bazı çocuklar kabullenmiyor gerçekten.
busenihicalakadaretmez Krbk inşallah inşallah valla🙏 bende şimdi başladım pes etmeyim edersem sonra tekrar başladığımda yine sıfırdan başlıycam yine aynılarını yaşıycaz diyorum. Bunun kaçışı yok, yaşıda artık büyük, o yüzden kafaya koydum halledicez inşallah🤲🌸
Krbk Ezo44 ya öylemi drsiniz çok tutunca ben de çok korkuyorum ya birşey olursa diye 😔 7. Günümüze yine kuru kalktık sabah uyanınca kitaplar la sadece çişimizi yaptık. İlerleyen saatler inş hüzel geçer😬 normalde bezine çok fazla çiş yapardı şimdi böyle tutunca az az yapınca tedirgin oluypr insan. Ay Allah hepimize kolaylık versin
bebeto2101 Benimde oğlum 29 aylık bizde yeni başladık 2. Günümüzdeyiz gözlemlediğim kadarıyla başladım bende oturuyor tuvalete denk getirirsek yapıyoruz orada tabii kaçırmalar oluyor gündüz uykularında bağlamıyorum altını gece bağladım geceleri yapıyor cünkü o sebeple hiç geceleride bağlamamam mı gerekiyor bende bilmiyorum bilenler yazabilir mi 😔###
Krbk bebeto2101 canım okuduğum bir kaç yerde bağlanmaması gerekiyor yazıyordu kafası karışıyormuş o zaman
Selin_ferdi42 4 buçuk yaşında oğlum hala bez biraktiramadim bı türlü kakasını alistiramadim çişini yapıyor tuvalete götürünce ama kakasını yapmak istemiyor söylemiyorda yapınca söylüyor 1 yıldır uğraşıyorum ama saldım artık 7 aylık bı tane oğlum var oda çok huysuz kafa olarak bittim
biradamavisi Krbk bizim 2 hafta oldu ilk 3 gün full altına yaptı ama sonra çok rahatsız oldu ıslanmasından sonra tutmaya başladı şimdi iyiyiz ama bugün mesela azıcık kaçırmış boxerına yetişemedi tuvalete. Ben şuanki tecrübeme dayanarak diyorum ki biraz ara verin. Eğer tuvalete oturmaya inat ediyor ve ağlıyorsa zorlamak iyi değil gibi. Çünkü 2. Gün oğlumda oturmak istemedi çok zorlanmıştım. Ama sonra oturdu. Ben bi ara denemiştim kesinlikle oturmak istemiyordu demek ki zamanı değilmiş dedim. 36 aylık oğlum herkes hala bırakmadı mı diye soruyordu ama her çocuk bir değil sonuç olarak bende geç kalmış hissediyordum ama şimdi iyi ki zorlamamışım diyorum. Bi kaç gün daha deneyin isterseniz baktınız inat ediyor ara verin 🌸
beyzanurkoca Krbk canım öncelikle en büyük yandaşın sabır olmalı benim kızım 2 yaşında ve bu süreç tam 1 ay sürdü bunlar normal yani hemen öğrenmesini bekleme kaslarını kontrol edemiyorlar tuvalete otururken korkuyorlar bunlar normal sen dişini sıkacaksın biraz ben tuvalet eğitimi kitapları var onları aldım tuvalete oturunca beraber inceledik sonra tuvalet şarkıları var tuvalete hay hay beze bay bay diye onları dinledik oynadık akıllı zeka kartları var hayvanlar sayılar felan onları inceledik öyle öyle alışıyo bide tuvalette suyla oynatıyordum ilk zamanlar geceleri bende bez bağlamadım hiç direk bezi bırakması daha güzel yoksa kafası karışabilir günlük sıvı çok alıyorsa gece 1 veya 2 kere tuvalete oturtuyorum ama az sıvı aldıysa gün içinde bazen 1 kere kaldırıyorum bazen hiç kaldırmıyorum
bebeto2101 Krbk bencede cünkü bu sabah sanki dünü unutmuş gibi kaçırmaya başladı bağlamamk lazım evet öyle yapacağım
Selin_ferdi42 Krbk İnşallah çok yıprandım gerçekten yadirgiyor herkes dışarıdan her kafadan bı ses çıkıyor
beyzanurkoca Krbk ne kadar sıvı aldığına bağlı canım bazen saat başı tutuyordum bazen 30 dk da bi tuvalete oturtuyordum çok şükür 1 ay sonra öğrendik
busenihicalakadaretmez ilknisa aynen ya büyüdüler artık, daha da erteleme şansımız yok artık bence. İnşallah öğrenirler bina önce🙏
Krbk Annekizcicileri o kadar yorgunum ki şu mesaja bile ağladım gerçekten duyduğum sayılar beni daha çok heveslendiriyor . Siz günde kaç kez çiş yapıyordunuz. Elbette her bebek aynı olmaz sadece oğlumun bu kadar tutması anormal mi diye öğrenmek istiyorum