Malum havalar çok sıcak. Bizim evimizde akşama kadar güneş alıyor. Anne sütü ile besliyorum. Bugün deneme amaçlı 1 çay kaşığı su verdim. Susamış gibi çok severek içti hemen. Bebeğine su veren varmi merak ediyorum? Birde bebeğim erkek böbreğinde genişleme var ona da iyi gelir mi acaba ? Burada birkaç kişiden duymuştum