nrysn Kızlar selam, 9 aylık var emmiyor cok uzun süre önce bıraktı ek gıda yiyerek besleniyoruz. Hergün beraberiz ancak yinede birgün beni görmesin asla sevinmiyor ekstra tanımıyor sizinkilerde öylemi? Acaba emme ile alakası varmı?
merveer96 nrysn aynı durumdayız canım hatta herkes sana hiç düşkün değil diyor. Benim bebeğimde eemmedi. Kesinlikle emme ile bağlantılı olduğunu düşünüyorum
momyboy nrysn hayır canım alakası yok benim bebeğim emiyor ama bana düşkün değil çağran herkese gidiyor sadece acıkınca bana gelmek istiyor o kadar tabi insanın zoruna gidiyor bu durum 😂
AEgemm nrysn benim bebeğim de 8. Ayda bıraktı mama ağırlıklı emiyordu zaten. Şuan 11 aylık ilk kez gördüğüne bile gider oynar yeni yeni yabancılıyor ama ağlamıyor onda da. Pedegog bir tanıdığa sordum sosyal bir bebek olduğunu çok mutlu olduğunu ve endişelenmemem gerektiğini söyledi
Oglumvebennnn momyboy bizde ayni bu durumdayız bendeyken babasına babasından bana sadece atılıyor yoksa herkese gidiyor çarşıda pazarta markete herkese gülüyor gülücük saçıyor