Sizin de bebeleri uyutmanız 2 Saat sürüyor mu yoksa normal misiniz 😣20:30 da uyutmaya başladım 22:20 de uyudu 😵💫Az kaldı kafayı yicem ya 15 aylık oldu bu arada gündüz tek uyku yapıyor 2 saat falan uyuyor bazen 3 saat yapıyor ama akşam uykuları en erken 10da uyuyor. En geç 4te uyanıyor çok uyuduğu günlerde. Normalde 1de uyur 3te uyanır. Akşam saatini mi kaçırıyorum napıyorum bilmiyorum yaaa uyutmasam asla rahat yok zaten deli dana gibi ortalıkta😅 ve sürekli benim ilgilenmemi istiyor e uyusun da dinleneyim istiyorum haliyle üstüne yapılamamış bir sürü iş mutfak vs. Ne zaman dinlencem ne zaman iş yapcam Allahım delilik bu sen yükümüzü hafiflet yarabbim 🙏🏻 Uzun zamandır yazmıyordum buraya nasıl bunalmışsam kendimi buraya atıverdim yalnız değilim biliyorum