acipatlican Merhaba hanımlar ikinci sezeryan olalı 3 yılı geçti ama bir kaç gündür kesi yerinde sızı oluyor geçiyor başına gelen var mı tedirgin oldum biraz
Dilaradeniz acipatlican muhtemelen soğuk almışsınız bende üşüsem yada soğuk alsam direk dikiş yerim acır ve sızlar içiniz rahat edecekse bi kontrole gidin
acipatlican Dilaradeniz valla bu sıcakta nasıl usuturum bilemedim başka bişey olmasın da randevu aldım ama on beş gün var 😏 teşekkür ederim
Dilaradeniz acipatlican valla sicak olmasına rağmen hasta oldum geçen hafta hiç aldırmayın bi şekilde oluyo