Annemlere misafirliğe geldik. Kardeşimin elinde ve ayağında bu şekilde kizarikliklar vardı ve ağzında yara çıkmıştı
4 gün sonra aynı durumu kızımda gördüm avuç içinde ve ayaklarında bu şekilde kırmızı benekler var. Siz bu durunla karsilastiniz mi?
Birde yere düşmüştü ve dişi dudağını kesmiş 3 gün önce, bu yara tarzı şeyleri gördüm ve şuan da ağzı acıdığı için mama içmiyor dudağını gösteriyor. Düştüğü zaman olan dış darbesi mi yok bu hastalıktan mi kaynaklı bilmiyorum.


