sezaryenden sonra kas spazmı geçirmiştim hem onun ağrısı hem dikişlerin acısından yatıp uyuyamıyordum. 5 günde toplam 2 saat uyumuştum. Artık uykusuzluktan halüsinasyon falan görmeye başlamıştım yerde hayvanlar kanlar falan.. Bir ara annem odaya gelmiş ben beşiği topluyor gibi görüp niye topluyorsun diye bağırmışım. Annem de korkmuş tabi bir şeyler musallat oldu falan diye eşime söylemiş kuran oku diye. Bir ara dalmışım bir uyandım eşim başımda dua okuyor, öldüm zannetmiştim😂😂