handeozdmr 2 aylık bebeğim var emziriyorum bugün çok şiddetli karın ağrısı mide bulantısı ve ishallik yaşıyorum ne yapabilirim bilgisi olan var mı sütün bebeğime sıkıntısı olur mu ben iyileşmek için ne yapabilirim
yldzzzzzz handeozdmr senin ishalin geçmez sadece yedigin şeyler gazlıysa bebeğe geçer ayrıca sendeki gazda çocuğa geçmez
handeozdmr yldzzzzzz süt içmiştim ondan olabileceğini düşünüyorum bebeğe de sorun yaratır diye korkuyorum
yldzzzzzz handeozdmr ay evet sütlü şeyler de gaz yapar diye biliyorum kimyon kaynat iç canım böylelikle çocuğada geçer faydası olur