gerran Merhaba arkadaşlar, 1 aylık bebeğim iki gündür çok huzursuz. Sabahtan akşama kadar ağlıyor. Çok az uyuyor.20 dkka uyuyup kalkıyor ağlayarak. Sadece memede sakin duruyor. Sorun ne anlayamıyorum. Sinirim çok bozuk. Aynı şeyleri yaşayan var mı?
yldzzzzzz gerran büyük ihtimal gazı vardır benimki de öyleydi çünkü emzirmede veya kucakta pışpış yapınca susuyordu ben Nurse harweys damla aldım 5. Günü başlamıştı bende
Es-Es88 gerran hosgeldin gaz sancisi dr danis hemen sikintisini giderici biseyler yazar duzene girer iki uc ayda gazini al yarim kundan yap yatarken
LadyGaddar gerran Rutin kontroller de bir sorun cikmadiysa büyük ihtimal gaz sancisi. Bol bol masaj banyo iyi gelir, Benim bebegimde çok ağlayan bir bebekti halende aglar🤷🏼♀️
Minnonunanasi gerran gaz sancıları başlamıştır belki sanada iyi gelir ben süt ürünlerini kesmiştim her gün bebeği banyo yaptırıyodum ve kısa bir süre yaşadı gaz sancısı vücudu kolaylıkla alıştı emzirdikten sonra dik konuma getirip sırtına ve poposuna pıt pıt vuruyodum yavaşça gaz aşşağı inmeden ağızından çıkıyodu sancısı olmuyodu
gger Ahh çok iyi bilirim bebeğim 3 ayına kadar kolikti. Belli saatlerde başlar asla sustramaz sakinleştiremezdik. Onun dışında gün içinde mız mız mızlanır ağlardı. 3 aydan sonra azaldı gazdan oluyo evet. 4. Ayımıza gireceğiz umarım dedikleri gibi gazı biter azalır gün içindeki ağlamalarıda 4. Ayla birlikte biter gider diyorum. Ağlayan bebek aşırı aşırı aşırı zor
anneee27 gerran bende şimdi sorcaktım. 1 aylık bebeğim. Alttan da üstten de gazını çıkarıyor. Çiş kaka sorunu yok yaptı. 2 den beri 10 dk uyuyor ağlayarak uyanıyor. Sürekli emmek istiyor. Biberonla süt veriyorum tam bitirmiyor tok gibi de.ne yapcam şaşırdım artık
gerran anneee27 çok yıpratıcı değil mi? Benimki kundakta rahat uyuyordu onu da bıraktı 2 gündür. Gaz giderici de aldık bugün. Hiçbir şey iyi gelmiyor hiç. Ne yapacağız?
anneee27 gerran yıkıyorum da her gün. Normalde göğsümde uyur 2-3 saat onu da istemiyor. Kucağında gezdirmemi ister o da yok.caresiz kaldım
gerran anneee27 benimki de 11.30’da uyudu kundakta. 2’de uyandırdım emsin diye mecbur. Az da olsa uyuduk.🥲