dorukasr Bebegim 5.bucuk aylık artık bizi tanıgı için mi yoksa neden bilmiyorum evde hiç bir sorun yok bizimle iletişimi süper ama dışarıda biri onu sevince aglıyor bu zamanla düzelir mi
mematiii dorukasr düzelir size alıştıusa kalabalık çevre görmediuse yabancılar ve sizi arar.Benimki hala öyle yabani maalesef insan seçiyor.Sevmedipine ağlıyor.
Umutunannesi_ dorukasr evet düzeliyor yabancı birini gördüğünde oğlumda ağlıyordu eve misafir cagiramazdim duzeldi zamanla 😂
aleksandralarossa dorukasr yabancılama dönemi gayet normal benim bebeğim de sakallı erkek görünce çığlıgı basıyodu😄 zamanla geçiyor.