iremsena_98 fıtık ne zaman oluştu? Yeni oluşan fıtıklar çok ağrılı olabiliyor. Zamanla alışacaksınız, nasıl hareket etmeniz gerektiğini öğrenmeniz lazım özellikle yere eğilip kalkarken çok dikkat etmelisiniz. Çok yatmamalı, çok oturmamalısınız hepsi ağrıyı tetikliyor. Yürümek rahatlatır hatta imkanınız varsa yüzün. Ameliyatı asla önermem. Hem hemşire olarak hem de annem bel fıtığı ameliyatlarına çok girdi. İyi bir doktor olmazsa yapılan ameliyat boşa olabiliyor. Onu da geçtim ameliyat olsanız bile fıtığın tekrarlama oranı yüksek dedem 2 kere ameliyat oldu şuan yine fıtığı var. Dikkatli hareket etmek lazım. Zaten bel fıtığı ameliyatı için son raddede olmanız lazım kolay kolay ameliyata almıyorlar. Prp yi duydunuz mu? Bulunduğunuz il neresi bilmiyorum elbette ama ben prp sayesinde senelerdir çok rahatım. İsterseniz detaylı açıklama yapabilirim bu konu hakkında 🌸