İlk bebeğim 7 aylık beni emmek istemedi toplasan 1 hafta emmiştir. İlk 3 ay hep sağım yaptım sağarak verdim . Sonra düzenli sağım yapamadım kesildi. Ama hep içimde kaldı çok üzülüyorum bebeğimi emzirmeyi o kadar çok isterdim ki. Etrafımdaki anneler emziriyor onları görünce çok üzülüyorum. Bebeğimin en doğal hakkını elinden almış gibi hissediyorum. Sütüm geri gelmez değil mi. Keşke gelse çok isterim 😢😢