tko Bugün 4 aylık aşısı için gittiğimizde demir ilacına başlamamız için bir damla verdi araştırdığımda içinde paraben olduğunu öğrendim önerende var önermeyende ama nedense sağlık bakanlığının bedava verdiği birleyim kullanmak hiç içime sinmiyor düşünceleriniz neler merak ettim
Gizmokzilla tko vegaferonu kimse önermesi diye düşünüyorum🤤 kesinlikle kullanmayın, bebekte de aşırı huysuzluğa sebep olabiliyor. İçeriği temiz çok daha güzel damlalar var. Örneğin ocean microfer, sidefer, bestiron, newvit gibi.. 🌸
ayseyuce tko dişlerimiz bu ilaç yüzünden simsiyah oldu ve asla geçmiyor , kendi doktorumuz vermişti kullandım sonra başka doktora gittik evet leke yapar ben vermiyorum dedi çok üzgünüm bu olay yüzünden . Aklınızda olsun mutlaka su içirin demir ilacından sonra
tgg123 tko bizde 15 gün kullandık ve kabız yaptı bebeğimi kabız olduğundan gece uyuyamadı sancıdan bebeğim. Çocuk doktorumuz sidefer veya bestiron almamızı önerdi. Yaklaşık bir haftadır bestiron kullanıyorun şimdilik bi huzursuzluğu yok oğlumun. Temiz ve doğal içerikli damlalar rahatsız etmiyor bebekleri
rabiaeso Gizmokzilla bebekte neden huysuzluga sebep oluyor acaba ben de bir süre kullandim sonra bestiron a döndüm . Benim vegaferonu birakma sebebim daha çok dişleri boyadigini ogrenmem oldu
tko ayseyuce evet bizede söyledi doktor dişlerini siyahlata bileceğini kaka rengini de siyah yapar dedi hatta
Gizmokzilla rabiaeso içinde ki para ben vb zararlı maddeler bebekler huzursuzluk yapıyor ne yazık ki :( evet dişlerde de boyama yapıyor. Her açıdan fiyasko yani. Devlet bir şeyi bedava veriyorsa altını iyi aramak lazım zaten 😅
Mks tgg123 ben de bir haftadır kullanıyorum kızım kesinlikle yememeye başladı huysuzluk uykusuzluk aşırı var bu gün çöpe attım kullanmayacam
tgg123 Mks bebeğinizi rahatsız ettiyse kullanmayın evet malesef sancı yaouyor huzursuz oluyor bebekler ben bıraktıktan sonra düzelmesi için üç dört gün uğraştım sonrasında yeni damlaya başladim. Önce bebeğinizi rahatlatın sonrasında yeni temiz içerikli bi demir damlası kullanın bence