Uykularharamolduu kızlar oğlum 2 doz rota aşısı olacak. fiyatını merak ettim. yakın zamanda yaptıran var mı?
asell_asl Uykularharamolduu tek dozunu 1700 liraya almıştık 2 ay önce yarın ikinci dozunu da alıp yaptırcaz
Edaaaden Uykularharamolduu canım ben geçen ay ilk dozu 1750₺ aldım iki hafta sonra ikinci dozu yaptiricam
kahvekolik_ asell_asl ne pahali ya.. ben Belcikada yasiyorum gecen ikinci dozu €12 ya aldim. 500 tl civari ediyor sanirim.
asell_asl kahvekolik_ evet çok pahalı . Ayrıca bu tür aşılar neden ücretli anlamıyorum durumu olmayanlar ne yapsın🤦🏻♀️ çok şükür biz alabiliyoruz ama alamayan çok insan var sonra hastane hastane geziyorlar bebekleri iyileşsin diye
kahvekolik_ asell_asl aynen valla. Bide burda biz asiya odedimiz parayi yarisini geri aliyoruz saglik sigortadan.