Elifeslemada canım her yolu denedim çok gazlı kolik bir bebek geceleri hastanede kendimizi bulduğumuz bile oluyodu saatlerce agliyodu ama cahillik işte her yolu denedim en son şunu anladım damlalar asla işe yaramiyoki doktorlar bile bunu soyluyo bağırsaktaki gazı yok edemeyeceğine göre ki sadece bağırsağı hareketlendiriyo ve benim bebeğimde ben o damlaları verdiğimde bağırsaklar hareketlendigi için daha çok sancı cekiyodu kimyon çayı falan da verdim bir iki çay kaşığı ama yok asla fayda etmedi burda birinden tavsiye olarak görmüştum toz kimyonlu bir iki çay kaşığı ağzına koyup su ile yut sütten bebeğe geçsin günlük duş aldır hatta hava sıcak günde iki kez aldır ve bacaklarini hareket ettir youtubdan bakıp çok güzel gaz cikariyo