bende hıc bardak kullanmadım doktor sade vazelın surmem gerektıgını soledı bezıne zaten kremı vardı onuda surunce bezede degmıyodu oyuzden hıc skntı yasamadık ama benım oglusum kaka yapınca on tarafa cok gelıyo dıe solemıstım doktora kakası gelınce yanablır demıstı onun ıcın extra bı sprey vermıslerdı