iloio Kızlar motor ehliyeti almak istiyorum çok seviyorum motoru 1 senedir ehliyetsiz yakalanmadan kullandım bugün az kalsın yakalanıyordum 😂 A2 50cc ye kadar sürüyor diye biliyorum ehliyet fiyatı nedir ki kızzlar acaba
SevimliHayaletCasper iloio ay bende motor bakıyordum bugün 😄 ama scooterlardan alıcam benzinli 50′liklere ehliyet gerekmiyormuş
twinsmomm2 iloio bende b sınıfı Ehliyetle 120 CC kullanıyorum 3 senedir bakalım ne zaman yices cezayı 😂
iloio SevimliHayaletCasper aynen canım gerekli ehliyet ya . valla ben bi ara elektrikli kullandım ehliyete gerek yok ya güzel oluyor bide sürmesi yumşak onu saatık bizde 50 cc aldık 😂
iloio twinsmomm2 daha bugun yiyordum cezayı nasıl başka yola saptığımı ben bile bilmiyorum o panikle yakındır benim ceza yemem allah mesaj gönderıyor bana bak binme diye tövbe tövbe 😂 bi bilgin varmı canım 50 cc motor ehliyet fiyatı nedir 🥰