bebek_1emir Bebeğim 2 buçuk aylık ama gündüz hic uyutamiyorum emzirerek ve yanında yatarsam uyuyor bu durumu yaşayan var mı varsa ne gibi çözümler buldu
rabiaeso bebek_1emir tamam işte o memede uyuduğunu uyku olarak kabul ediyor bebek bizim de gündüz kısa da olsa tek başına uyumalarimiz 3.ay itibariyle başladı
istebizogun Benim de bebişim 2.5 aylık gündüz asla uyumuyor. Sadece öğleden sonra ⅔ gibi yanında ben yatarsam yatıyor. O da 40 dk en fazla. Seni çok iyi anlıyorum
serwa Arkadaşlar bebegımin kafası düzleşmeye başladı sağlı sollu yatırmaya çalişiyorum düzelermi sizce önerebilecegınız birsey varmı arkadaslar