yirmiikikasim23 Kizlar ben 6.aya kadar suyu kaynatip sogutup iciriyordum sonrasinda e bebekten aldigim ceysu iciriyorum. Bizim ictigimiz damacana sudan icse bisey olurmu. Her zaman e bebekten alamiyoruz kaynatip verince de tadini begenmedi
bbbtt yirmiikikasim23 biz 6.ay itibariyle suya başladık doktorumuz cam şişe alın dedi, lıkır lıkır içiyor
dakblk Sadece onun için şişe su alabilirsiniz ben hiç kaynatıp vermedim. Kaynayınca yararlı bakterilerde ölmüyor mu? Çocuk suyu 1 buçuk yaşa kadar verdim. Olmadığı yerde normal şişe hatta arıtma bile vermek durumunda kaldım. Çok su içen bir çocuk o açıdan mutluyum. Damacanayı bilmem ama normal şişe su 1,50 ml ona baya gider.
yirmiikikasim23 dakblk evet bende ondna aliyorum ama her zaman e bebege gidemiyorum hani damacanadan versem bisey olurmu acaba
Betulsark Kaynatıp hiç vermedim açıkçası. Ama ceysu almıştım ve hipp ve değerleri erikli,damla ve sultan su ile aynıydı hemen hemen ph değerlerinde falan 0,1 fark falan vardı biz kendimizde onları içtiğimiz için ondan veriyorum hem.
Betulsark yirmiikikasim23 normal 5 litrelik alıyoruz onları veriyoruz. Eşim cafe işletiyor ordan damlanın sularından getiriyordu şişe ama yarı fiyatına bile alsa artık pahalıya geliyor kızım 1 litre yalın içiyor Oyuzden 7-8 aylık olduğundan beri normal 5 litrelikten veriyoruz. Arasında tek fark ph değerleri bebek suları ile diye biliyorum ama en yakın dediğim o üç marka diye hatırlıyorum
yirmiikikasim23 Betulsark ph degerlerini arastircam getir de falan indirim oluyo oralardan siparis ederim bende