ya kızlar bebeğim kucağımdan inmiyor kafayı yicem yere bırakıyorum ağlayıp kucağıma tırmanıyor yanında otursam da fayda yok yerde oturmuyor sürekli kucağimdaaa gerçekten sinirden aglicam size göre belki abartıyorum ama çok bunaldım hiçbir şey yapamiyorum sizindr bebeklerimiz bu ayda böyle mi ben tek olmiyim boyle😭😭