Canımlar bebeğim 27 günlük dünden beri kakası çok sıvı ve afedersiniz içinde peynir kesiği gibi kakalar var ve peynir kesiği gibi de kusuyor. Herşeyi öğrendim ama çocugu giydirmeyi öğrenemedim oda sıcaklığı 24-25 derece. Çok terleyen bi çocuk olduğu için atlet üstğne de zıbın takımı giydiriyorum ayağına da patik. Acaaba az mı üşğttüğü için mi böyle kusması ve kaka yapması😪 yardımcı olanlara teşekkğr ederim😍