Mayissannesi34 ben 60° yıkadığımda bile çekmiyor 30 da nasıl çeksin 😂 makinayla alakalı olabilir belki bilmiyorum. İnternette bi video vardı saç kremine yada yumuşatıcıya basıyolar çekenleri 1-2 saat bekletip öyle yıkıyorlarmış eski haline dönüyomuş nekadar doğru bilmiyorum ama