betulzuhre Kızımın kilo alımı olmadığı için alerji maması başlattı doktorumuz neocate vanilyalı ve cilekliyi vermişti deneyin diye. Biberon zaten almamıştı. Pipetle falan deniyorum ama yok onu da kabul etmiyor. Başka türlü nasıl içerebilirim acaba.