Arkadaşlar kızım 8 aylik idrar kültürü alındı henüz sonucu çıkmadı ama lokosit degeri 16.8
Lokosit esteraz degeri pozitif çıktı bu sonuç göstermeye 3 gün sonra gidicez kültür sonucu o zaman çıkıyormuş korkuyorum yatış verirlerse diye daha önce başına böyle birsey gelen oldu mu