nadidelifora Komr sekizinci ayın içinde gecebildik anca. Kısa kısa uyuyordu üç uykudayken. Uykuları uzatıp ikiye düştük şükür.
Komr nadidelifora ne güzel benimkininde kısa kısa uzun uyusa hemen gecerim 2 uykuya ancak bazen 40 dk bazen 1 saat nadir 1.30 saat uyuyor o yüzden bilmiyorum
nadidelifora Komr yarım saat uyurdu iki buçuk saatte tekrar geliyordu uykusu. Şimdi bir saat uyuyor çok şükür 😄 arada çok nadir bir bucukda uyuduğu oluyor. Bildiğim tek şey varsa uykular uzamadan uyku sayısı düşmüyor. Zamanı vardır daha. Sağlıkla büyüsün
kpkpkp bizde dokuz ayin içindeyiz yeni gectiik sayılır .gene arada üç olduğu oluyor .ama iki uyku kesinlikle daha iyi.çünkü birara bir saat bile uyumadan uyanıyordu şimdi en azından 1.5 bazen iki sana uyuyor
htp1997 Benim oğlum altı buçuk aylık ve 4 uyku yapıyor hala bende uyku süresini uzatıp uyku sayısını düşürmek istiyorum ama çok direniyor uyanınca geri dönmüyor uykuya ya da dönsede iki saat sonra yine uyku istiyor ağlıyor baya🤦♀️