Merhaba, 2 yaş geçiş dönemiyle baş etmekte bazı sıkıntılar çekiyorum. Yaşına girer girmez kendini göstermeye başladı bu sendrom durumu. Her ay veya girdiği her ortamda farklı bir huyla karşı karşıya kalıyoruz ve bazen ne yapacağımı ciddi anlamda bilmiyorum. Oldukça meraklı ve hareketli döneminde şu zamanlar. Önceden yapmaması gwreken şeylerde yaptığınd göz hizasına inip güzelce uyarırdım ve ikna olup bırakırdı, fakat şimdi gözlerimin içine baka baka yapmaya devam ediyor. İnat konusu her şeyde hat safhada, istediğini yaptırma çabaları, ağlamalar krizler.. mesela olduğumuz yerde evde halılar yok şuan terlik veya çorap giymesi lazım hasta olursa diye korkuyorum üşütüp bugün terliği mi gitmek istersin çorabını seçeneğine kadar her şeyi denedim fakat hiçbirinde başarılı olamadım. Kesinlikle reddetti bu defa istemsizce tehdite gidiyorum. Bundan çok rahatsızım. Fakat yorulutorum artık