aysegul_my ben yemek yapamıyorum yapsam bile sırayla yiyoruz asla oturmak yok nereye gidersek gidelim kucakta ayakta olcaz ve turlicaz sırayla çay içiyoruz heryerde 😄😄 genelde 2. Çocuklar sorunlu olur diyorlar ben 1 böyleyse 2. Yi düşünemiyorum gözüm kararıyor bayilcak gibi oluyorum 😄😄😄