Al bendende okadar ogluM 4 yasinda 2 aylik bebegm var. Hamileligim boyunca hep konustum anlattim hastanede doktor karnimdan bebegi alip bize vericek evimize gitirip biz bakicaz sen abisisin onu sevicekwin koruyup kolliycaksin felan. Kardesini seviyo sknti yok o konuda ama cok hircinlasti en ufak seye sinirlenip etrafa zarar veriyo bize vuruyo istedigi birseyi yapmazsak.. ben cok yiprandim bu konuda bazen dayanamiyorum ogluma kiziyorum laftan anlamiyor.. onceden boyle degildi umarim zamanla duzelir