Oğlum 4 yaşında geçen yıl tuvalet eğitimini tamlamistikkk kiii bu haftaya kadar güzeldi herşey üşeniyormu artik bilmiyorum bikac damla altına yapiip öyle söylüyor geldiğini. Kardeşi doğalı 6 ay oldu onu atllattik kiskkancligini sanıyordum idrar yollarında baktiracagim ama anne anlar az çok bence useniyor WC gitmeye oyuna dalıyor başına gelen anneler varmı nasıl aştı iz